sobota, 21 grudnia 2013

Fragmenty 12 rozdziału :)

1. -Słuchajcie, zaprosiłem kogoś na ognisko! - zawołałem od razu, kiedy wszedłem do domu Louisa, gdzie mieliśmy się spotkać w sprawach organizacji imprezy.
Wszedłem do kuchni, gdzie wszyscy już siedzieli. Z rozmachu odsunąłem sobie krzesło i usiadłem na nim. Wszystkie spojrzenia były skupione na mnie. Wiedziałem, że przeczuwają, kim jest zaproszona przeze mnie osoba. No wszyscy po za Harrym. Ten nie był w ogóle zainteresowany. Po prostu siedział i bawił się najnowszym modelem iphona.
-Kto to? - odezwał się pierwszy Liam. Wiedział, że jemu nie skłamię, choćbym chciał.
-Julia - powiedziałem już nieco ciszej. - Jest teraz moją dziewczyną - oznajmiłem dając lekki nacisk na przedostanie słowo.
Harry wbił we mnie swój gniewny wzrok, zaciskając mocno palce na urządzeniu. Po chwil gwałtownie zerwał się z krzesła, a iphone, którym się bawił wylądował na podłodze. Loczek rzucił nim ze wszystkich sił w ścianę. Sprzęt rozwalony, opadł na ziemię. Jego wściekłe tęczówki przeszywały mnie, kiedy starał się oponować złość.
2. Wsiadłyśmy do auta i po zapięciu pasów bezpieczeństwa, ruszyłyśmy. Przez jakiś czas spokojnie sunęłyśmy po zatłoczonej ulicy. W końcu Soph, skręciła na stację, gdyż kończyło się paliwo. Gdy ona poszła tankować, ja wyciągnęłam trochę nogi i wtedy poczułam, że coś pod nimi mam. Odpięłam pas i schyliłam się, żeby sięgnąć po rzecz, która znalazła się przypadkiem pod moimi stopami. To była szara wełniana czapka, ta sama, którą nosił Harry.
3.-Jak to ma się w ogóle odbyć? Niall nic mi nie mówił.
-Normalnie. Wielka impreza i chlanie na całego. Jest rozpalone kilka małych ognisk, każdy siedzi przy innym, w zależności od tego gdzie chce. My akurat jesteśmy z zespołem, nowym menadżerem chłopaków i dziewczynami, które zaprosili - odparła.
-Czyli siedzimy... z Harrym?
-Tak, masz z tym jakiś problem? Mówiłaś, że odkąd jesteś z Niallem stał ci się bardziej obojętny - wypomniała mi.
4.Czułam się dziwacznie, siedząc w grupce dawnych znajomych, którzy teraz patrzyli na mnie spod byka. Niall aby dodać mi otuchy, splótł swoje palce z moimi, ale jeśli mam być szczera, to jeszcze bardziej mnie zestresowało.
I wtedy go dostrzegłam. Harry szedł z jakimś starszym mężczyzną. Obaj trzymali po dwa kubki piw w rękach i śmieli się z tego, o czym rozmawiali. Wzrok Loczka przeniósł się na ognisko i wtedy mnie zobaczył.
5. - Możemy porozmawiać? - zapytałem Nialla.
-Rozmawiajmy - powiedział, obejmując Julię, a mnie aż ścisnęło w żołądku na ten widok.
-Na osobności.
[...]
-Myślę, że powinienem odejść - wypaliłem.
-Chcesz zostawić One Direction?! - prawie wykrzyknął.
_____________________________________________
Sorki, że takie to krótkie, ale nie mogę dać za dużo, zwłaszcza, że mam tylko połowę. Ostatni fragment nawet jeszcze nie jest umieszczony. I tak z góry mówię: tu są sprawdzone tylko błędy, przy ostatecznym sprawdzaniu z całością, mogą być wprowadzone inne zmiany w treści. Nie muszą być wielkie, ale mogą, może też ich wcale nie być. W zależności od tego jak mnie natchnie :)

10 komentarzy:

  1. Super fragmenty!
    A ostatni?! OMG! Nie..niech on nie odchodzi. :C Kimkolwiek jest. XD
    Nie mogę się doczekać rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O JAAA <3 TERAZ TYLKO CZEKAM AŻ HARRY POWIE JULII PRAWDE <3
    Czekam na rozdz. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Atak serca! Zawał! Nie wiem co jeszcze, a najlepiej wszystko na raz strzelił mnie przy ostatnim fragmencie! Cholera jasna, no nie!!! Ja się nie zgadzam!!! Biedna Juls, pewnie będzie się o to biedna o wszystko obwiniać :( Przepraszam, że skupiłam się na tym ostatnim, ale zrobił na mnie największe wrażenie! :)
    Dziękuję za komentarz, kochana :* I z chęcią przeczytam w jak najszybszym tempie 12 rozdział! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać rozdziału!! Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaajachcejużnowyrozdziałwoooow xd

    OdpowiedzUsuń
  6. :O nie moge sie już doczekać tego rozdziału! <3 bedzie niesamowityy! x

    OdpowiedzUsuń
  7. czeka ma całość a jak hazza odejdzie to nie wiem co zrobię

    OdpowiedzUsuń
  8. omggggggggg! Uwielbiam twoje opowiadanie! Masz OGROMNY talent *-* Chcę już cały rozdział! <3
    W wolnym czasie zapraszam na mój blog: http://story--of-my--life.blogspot.com/ i na blog mojej przyjaciółki: http://never-be-well.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K