środa, 4 grudnia 2013

Liebster Awards

Nominowała mnie: Pani Horan

Nominacja do Liebsten Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.

Pytania:
1.Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Ugh, przepraszam, ale nie odpowiem na to pytanie. Powtarza się ono i dostałam je w prawie wszystkich Liebster Awards. Choćby ostatnim.
2.Kto jest twoim idolem?
One Direction
Lubie też Demi Lovato, ale nie jestem Lovatic.
3.Jakie wartości doceniasz najbardziej?
Chyba miłość. Szkoda, że w moim życiu jest jej tak mało (nie chodzi o chłopaka, którego nie mam. Nie zależy mi na tym xd).
4.Czego nie lubisz w ludziach?
Apodyktyczności.
5.Ulubiona piosenka?
This is me - Demi Lovato
W jakiś dziwny sposób, mam wrażenie, że w swoimi słowami opisuje moje życie 
6.Tytuł ulubionego filmu?
Nie mam. Raczej nie oglądam filmów. Po prostu nie lubię.
7.Ulubiony blog?
After i Dark
8.O czym chciałabyś dowiedzieć się jak najwięcej?
Nie wiem. Interesuję się wieloma rzeczami. Na przykład astronomią, ale nie dokładnie tym o czym mówią nam w szkole. Czasami czytam o tym czytam w necie (choć ostatnio raczej nie)... Rożne pierdoły zresztą czytam. Wystarczy popatrzeć na tematykę bloga.
9.Jaką zasadą kierujesz się w życiu?
Raczej nie mam takiej zasady. Mam zasady moralności, ale nie jakąś szczególną, którą kierowałabym się w życiu.
10.Za co podziwiasz One Direction?
Za to kim są. Za to, że mimo sławy nie zmienili się i pomagają potrzebującym.
11.Za co cenisz swoich przyjaciół?
Myślę, że za to, że są przy mnie i wspierają mnie w trudnych sytuacjach.

Co do nominowania... Chyba sobie odpuszczę tym razem. Przed chwilą nominowałam i nie ma sensu robić tego ponownie, zwłaszcza, że nie czytam aż tyle blogów, aby znaleźć kolejne 11 na tyle dobrych by je nominować.
Przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K