wtorek, 31 grudnia 2013

Nominacja na bloga miesiąca: Grudzień!

Słuchajcie! Zostaliśmy nominowani na bloga miesiąca grudzień! Wow, to dla mnie naprawdę wielki zaszczyt i mało się nie zapiszczałam jak to zobaczyłam. To wszystko Wasza zasługa, dlatego uważam, że to My zostaliśmy nominowani, a nie ja! Dziękuję, dziękuję, dziękuje, dziękuję... :)
Ankieta pojawi się z boku w gadżetach, kiedy dostanę na mailu odpowiedni widget, tymczasowo głosować możecie tutaj. Blog został zamieszczony pod skróconą nazwą We'll do it all! Możecie zagłosować kilka razy, wykonując mały podstęp, czyli wylogować się z konta blogger, zagłosować, zalogować się i zagłosować jeszcze raz, i ta zasada działa na każdej przeglądarce, więc możecie to (przynajmniej niektórzy) powtórzyć kilka razu! Do dzieła, kochani! Będę Wam olbrzymio wdzięczna - już jestem! Kocham Was!
Dziękuje, dziękuje, dziękuję, dziękuje, dziękuję....


Głosowanie zaczyna się o 00:00

3 komentarze:

  1. Gratulacje Angie!!!!!<3 @SandraJakubows3

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJE . ! ZASŁUŻYŁAŚ . ! bd głosować . :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K