wtorek, 18 lutego 2014

Liebster Award

Nominowała mnie: Skyline
Bardzo jej dziękuję z a to wyróżnienie :)

Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.

Pytania:
1. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Szczerze? Nie jestem pewna, czy w ogóle wierzę w miłość. W okół mam same złe przykłady, więc nie wiem, co mam myśleć. Czasami wydaje mi się, że prawdziwa miłość jest tylko w książkach i na filmach. 
2. Byłaś gdzieś za granicą?
Pierwszy raz byłam w niemczech, ale nawet nie wiem, jaka to była miejscowość. Miałam 10 lat i byłam na koloni w akwa parku, czy jak to się pisze.
W 4 klasie byłam przy granicy Czech, ale jej nie przekroczyłam.
Rok temu byłam w Słowacji, też w akwa parku, aczkolwiek nie mogłam się kąpać z znanych kobietom przyczyn :)
I w tym roku jadę do Berlina, ale to znowu Niemcy.
3. Ulubiona książka?
Seria "Dziewczyny z Hex Hall", aczkolwiek czytam "Szeptem" i też mi się podoba, ale moim zdaniem jest trochę niedopracowana w niektórych momentach :)
4. Masz jakąś pasję?
Myślę, że jakiś sposób jest to muzyka. Gram na gitarze, będę się uczyć na keyboardzie... Kocham śpiewać, piszę teksty piosenek... To się zalicza jako pasja?
No i lubię pisać.
5. Co cenisz u przyjaciół?
Myślę, że przede wszystkim fakt, że są zawsze - na dobre i na złe. Że mnie wspierają, potrafią wyczuć, kiedy jestem smutna bez mówienia i rozbawić wtedy do łez. Że mam komu się zwierzać.
6. Kiedy odkryłaś u siebie chęć do pisania?
Miałam osiem lat :)
7. Z jakich serwisów społecznościowych korzystasz?
W sumie nie lubię bardzo serwisów. Po za tt i ask jest w miarę. Fb mam, ale nie powiem, że lubię, bo bym kłamała.
8. W której klasie jesteś?
Złe pytanie, bo to zabrzmi żałośnie. Druga gimnazjum.
9. Grasz na jakimś instrumencie?
Jak już wspominałam na gitarze i będę się uczyła na keyboardzie :)
10. Ulubiony cytat?
"I've always wanted to be one of those people who didn't really care much about what people thought about them.. but I just don't think I am." ~Harry Styles
"Po każdej, nawet najdłuższej nocy, w końcu wyjdzie słońce."
"Friends are quiet angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly"
11. W jakim województwie mieszkasz?
W mazowieckim :) I właśnie mam ferie :D

Hahahaa, ale przykro mi, jestem zbyt leniwa by nominować. Zastanowię się nad tym jutro xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K