wtorek, 4 lutego 2014

Notka od Angie - Przeczytaj!

Będzie krótko i na temat.
Chodzi mi generalnie o pewnego "Anonimka" z rozdziału 23. Nie to, żebym przestała być niepewna siebie, ale jakoś nie dotknęła mnie opinia tej osoby. Jak już tysiąc razy powtarzałam - "Nie podoba Ci się - nie czytaj. To moje opowiadanie i nie zmienię go na Twój kaprys". I mimo tego chciałam zmienić fabułę, a mianowicie pominąć około 4 rozdziałów do urodzin Anne, na których trochę zawrze. Ale wiecie co? Im dłużej myślałam, tym bardziej było mi szkoda pominąć opis randki Harry'ego i sceny +18 (prawdopodobnie jedynej), którą planowałam... Mam już nawet fragment rozdziału z pominiętą treścią, ale nie wiem czy nie odłożę go na później.
Więc teraz pytania do wszystkich:
Mam pomijać czy zostawić według planu?
I jeśli już - opisywać +18 czy sobie darowywać?
Wytrzymacie 4 rozdziały, czy mam sobie darować te kilka dosyć ważnych scen?


PS: Może uda mi się to trochę streścić, jak coś.

18 komentarzy:

  1. Pisz tak aby tobie sie podobalo to najwazniejsze, czytelnicy powinni sie cieszyc ze mas czas i chec dodawac rozdzialy, sama czekam na jakas akcje pomiedzy bohaterka niallem i harrym ale wiem ze w swoim czasie to nastapi, moim zdaniem dzialaj wedlug przygotowanego planu wtedy bedzie lepiej i dluzej bedzie trwalo to opowiadanie;d przepraszam za bledy ale jestem na telefonie:) Pozdrawiam Eve:*
    PS. Zapraszam na www.be-with-me-baby.blogspot.com wracamy z druga czescia po nieobecnosci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz według SWOJEGO planu tak będzie ciekawiej;)
    A co do scenek +18 to jak uważasz...mi to obojętne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz tak jak wcześniej planowałaś. Nie zmieniaj całego opowiadania bo jakiś anonimek ma kaprys. Tak jak chciałaś tak masz napisać :) Wszystko tak jak planowałaś :)
    @LouehAngel

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz tak jak uważasz. To Ty jesteś autorka i Tobie ma sprawiać przyjemność pisanie :) My będziemy zadowolone, a zawsze jest jakaś osoba, której sie coś nie podoba i nie należy zbyt sie nią przejmować- see_the_smile

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz tak jak ty chcesz, bo ty piszesz super . ! Ja jestem za scenka i za tym zeby byly te rozdzialy . Im dluzej blog bd ciagniety tym lepiej, bo jest zajebisty . ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ty chcesz :) Chociaż nie mogę doczekać się urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie sądzę że jakkolwiek byś napisała i tak będziemy to czytać :) więc pisz tak aby się tobie podobało a my się dostosujemy :)
    Ale jeżeli mam wybierać to wolałabym według planu i bez szczegółowych opisów +18:d

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz jak ci się podoba. To jest Tw opowiadanie . A hejtami się nie przejmuj. Obojętnie co zdecydujesz ,ja i tak uwielbiam Twoje fanfiction . Xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz tak jak sobie to zaplanowałaś. Co do tych 4 rozdziałów to przeczytam je z ogromną radością. A scenki... zrób jak uważasz...( nie ukrywam że ucieszę się na taka scenę :) ) nie przejmuj się opiniami innych nie warto czekam z niecierpliwością na następny
    życzę weny
    Mrs.Lovers

    OdpowiedzUsuń
  10. NIC NIE URYWAJ! NIC. PISZ CO UWAŻASZ. TWOJE OPOWIADANIE. My tylko czytamy. (I bynajmniej to uwielbiamy <3) jak dla mnie możesz opisywać 18+ zawsze jakoś dopełni tę historię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie poijaj! Opisz wszystko co ci sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanie, ja Ci już mówiłam co myślę na ten temat :)
    To TWÓJ blog.
    To TWOJA historia.
    To TWOJE opowiadanie, któremu nadajesz tempa.
    To TY wiesz co jest w tym najważniejsze.
    To TY wiesz czego nie można pominąć.
    To TY planujesz tę historię.
    Osobiście? Dla mnie te cztery rozdziały, które byś pominęła to byłoby po prostu samobójstwo. Uwielbiam to jak piszesz, a zmniejszanie "objętości" tego opowiadania na bank odbije się na treści. Nie, nie chodzi mi o Twój talent pisarski, ale pewne rzeczy muszą być w blogu opisane, aby później ten spokojny okres został przerwany przez punkt kulminacyjny, który zaskoczy wszystkich. To mogą być urodziny Anne, to może być kurde nie wiem... Sophie w ciąży. To może być samobójstwo, gwałt, Michał, cokolwiek...
    Niczego nie zmieniaj. Uwielbiam to opowiadanie takim jakie jest i nie wyobrażam sobie, że zamysł, który wymyśliła Autorka Bloga nagle się zmieni przez jeden komentarz. Rozumiem, że coś może się dziać według niektórych za wolno lub coś, ale czasami takie zwolnienie akcji czy opisywanie mniej istotnych rzeczy jest naprawdę potrzebne. Poza tym, hej! Czy w opowiadaniu zawsze muszą być jakieś sceny rodem z filmów akcji? Bez przesady, trochę spokoju się nam przyda. Nam i bohaterom.
    Dziękuję. Wypowiedziałam się. Pozdrawiam. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  13. według mnie nie pmwinnaś omijać. I opisz to +18, będzie ciekawiej. Życzę weny kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. NIE POMOJAJ!
    to TWOJE opowiadanie i to TY decydujesz co w nim się wydarzy. Jeżeli się komuś nie podoba jak piszesz to niech nie czyta. Proste? Proste.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pomijaj.Bd ciekawiej.Nie mówię że to opowiadanie nie jest ciekawe ale zawsze warto zrobić pikantną scenkę haha xD Czekam na nexta...komu może się nie podobać taki blog?!Zabić skurwysyna!
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz tak jak ty uważasz. A na pewno będzie świetnie. Nie rób czegoś przeciwko sobie. :'3

    OdpowiedzUsuń
  17. Rob wg planu i opisuj scene +18 prooosze :* @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem pisz wszystko tak jak na początku zaplanowałaś x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K