poniedziałek, 17 marca 2014

Chapter 36???

 Przeczytajcie!
Sorki, dzieciaki, wiem, że to powinien być rozdział, ale niestety. Blogger ma mnóstwo minusów. Otóż zdecydowałam się przed dodaniem 36 napisać kawałek 37 rozdziału. Kiedy opuściłam wersję roboczą trzydziestki siódemki, trzydziestki szóstki już nie było. Były dwa rozdziały 37. Byłam pewna, że miałam rozdział w schowku, ale byłam w błędzie. Skopiowałam w między czasie coś innego, więc rozdział został stracony. :C Rozdziału dziś nie będzie i pewnie nie zabrzmi to najlepiej, ale może się nie pojawić nawet w tym tygodniu. Musze nadrobić jutro dzisiejszy dzień, bo w nocy wymiotowałam i do szkoły nie poszłam. Po za tym mam dwa sprawdziany w tym tygodniu, w tym znienawidzona historia i kiedyś muszę napisać te dwa zaległe z matmy (w tym jeden dzisiejszy, a jeden z przed ferii). Mogłabym rozdział w piątek dodać, ale po szkole jadę do dziadków na weekend, więc... Jutro uczę się na historię, w środę na chemię, a w czwartek mam zajęcia teatralne i i tak mam tylko godzinę dla siebie. Przykro mi, naprawdę. Szkoda mi przede wszystkim rozdziału. To się dzieje już drugi raz, a ja jestem z tych, co mówią "do trzech razy sztuka", więc jeśli blogger wkurwi mnie jeszcze raz to prawdopodobnie go porzucę. Przedtem jednak oczywiście dokończę bloga.
~Angie
PS: Kocham Was.

8 komentarzy:

  1. ojej też bym się zdenerwowała jakby po pracy nad rozdziałem by mi się usuną..
    nie musisz się z niczego tłumaczyć, my będziemy czekać tyle ile trzeba na rozdział hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki... Pff, dzieciaki... Czuję się urażona :P
    Ale czekam na nowy rozdział za tydzień :) Mam nadzieję, że wszystko nadrobisz w jak najszybszym tempie i zdasz te sprawdziany na najlepsze dla Ciebie oceny :) Wierzę w Ciebie, malutka! Zdolna jesteś i na 100% dasz sobie radę :)
    Też Cię kocham, wariatko i wszystko rozumiem :) Nie obrażam się, nie wściekam, a współczuję i mam nadzieję, że czujesz się już o wiele lepiej :)
    Do następnej rozmowy na fb lub tt :D :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie wszystko rozumiemy i czekamy na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Ciebie dobry dzieciak xd pf.
    No to czekam na ten rozdział :3 :(

    OdpowiedzUsuń
  5. okej. Szkoda ale oczywiście rozumiem. Powodzenia na sprawdzianach. Trzymam za Ciebie kciuki. I oczywiście nie mogę się doczekać rozdziału :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję ,że rozdział pojawi się jak najszybciej kocham ciebie i twój blog .jest moim ulubionym i pisze to na serio ,bo niektórzy piszą to na wielu blogach ,ale to mój naprawdę ulubiony .sama też prowadze bloga i mam dla ciebie radę .jeżeli usuwają ci się rozdziały z bloggera to możesz zapisywać rozdziały w wordzie .ja tak zawszę robie . rozdział poprzedni był świetny czytam go na okrągło i wciąż mi sie nie znudził . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Word mi nie działa, więc nawet gdybym chciała to nie mogę.

      Usuń
  7. Szkoda ale trzymam kciuki :) Mam nadzieje ż wszystko będzie ok :) A co do rozdziału mogę czkeac nawet tydzień :)
    Zapraszam :D http://zycie-potrafi-zmieniac.blogspot.com/
    P.S.Dawna AgAtA :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K