środa, 16 kwietnia 2014

Epilogue + Prologue

Epilogue
Mam wrażenie, 
że widok jej umęczonej twarzy będzie mnie prześladował już zawsze.
Nie chcę jej widzieć cierpiącej. 
Wolę pamiętać promienisty uśmiech,
który mogłem oglądać rankiem, kiedy budziła się przy mnie.
Co prawda...
Nigdy nie byliśmy długo razem szczęśliwi,
były wzloty i upadki,
ale zrobię wszystko,
aby przywrócić jej uśmiech. 

Five seconds to death - Część trzecia: Death
Zwiastun trzeciej części:

Prologue 
Wpatrując się w sufit zdobiony srebrnymi gwiazdkami marzyłam, 
aby znaleźć się wśród nich.
I nie chodzi mi o te z papieru
ani znanych na cały świat ludzi.
Chciałabym być z prawdziwymi gwiazdami.
Na niebie.
Chciałabym być tam na górze
i patrzeć się na wszystko z innej perspektywy.
Czy tam życie wydawałby się prostsze? 
Jestem pewna, że tak.  
Mimo to nie zamierzałam odfrunąć do nieba.
Musiałam tu zostać. 
Dlaczego?
Sama nie wiedziałam.
Ale coś z pewnością mnie tu trzymało,
 a ciekawość sprawiała, 
że tym bardziej nie mogłam opuścić tego miejsca.
Musiałam wiedzieć, 
co mnie trzyma od zacięcia się na śmierć. 
_________________________________________________________
Jako że to ostatnia nota pod tą częścią i pierwsza pod nową, chcę Wam cholernie mocno podziękować za to, że przy mnie trwaliście. Chcę podziękować za każdy - nawet najmniejszy - komentarz, za 51 obserwacji, za pytania na asku. Ale chcę was również przeprosić za to, że czasami musieliście znosić moją dłuższa nieobecność, moje chore nastroje oraz niedopracowania w niektórych rozdziałach. A na pewno były, mam świadomość tego, że nie pisze idealnie i zdarzają mi się pomyłki, których nie zauważam. 
W każdym razie... Mam nadzieję, że zostaniecie na trzecią część, którą zamierzam opisać w 10 rozdziałach. Pierwszy powinien się pojawić w sobotę lub w Wielkanoc :) 


Ostatnio dostałam Liebster Awards. Nie miałam się jakoś siły zebrać. Bardzo dziękuję osobie, od której otrzymałam, a teraz tylko szybko odpowiem na pytania i zabiorę się za pisanie pierwszego rozdziału :) 
1. Jaki jest twój ulubiony film? 
Czy ja wiem? To dosyć częste pytanie i chyba kolejny raz muszę odpowiedzieć, że nie wiem. Nie bardzo oglądam telewizję... Polecam "Amerykańską zbrodnię". Jedyny film, przy którym ryczałam jak głupia. Mnie ciężko wzruszyć.
2. Czy masz wymarzone miejsce na wakacje? Jeżeli tak, to dlaczego akurat to? 
Raczej nie. Aczkolwiek jakiś czas temu miałam schizę na Karaiby. Teraz nie wiem, czy bym chciała. Tam musi być obrzydliwie gorąco, a ja i słoneczko nie jesteśmy dobrymi przyjaciółkami :) Parodia... Jak się urodziłam lekarze w szpitalu mnie nazywali "Słoneczko", bo chodziłam w żółtych ciuszkach xddd
3. Co jadłaś na śniadanie? 
Dziś? Ee... Nic XD Potem zjadłam płatki, ale to już raczej "drugie śniadanie".
4. Jakie jest twoje hobby? 
Pisanie, słuchanie muzyki, fotografia, aktorstwo, malowanie... Jedynym słowem wszystko, co artystyczne xd
5. Jak nazwałabyś złotą rybkę, gdybyś ją miała? 
Harry :D Chcę też tak nazwać kociaka na wsi, jeśli kotki się w tym roku okocą :D W co nie wątpię :P Tyle, że tam koty krótko żyją i wolałabym nie widzieć sobie płaczącej za Harrym xddd
6. Jaka jest twoja ulubiona postać z bajek? 
Umm... Eee... Nie pamiętam :P
7. Jakie jest imię twojej przyjaciółki/przyjaciela? 
Mam teraz dosyć skomplikowaną sytuację z przyjaciółką, więc uczciwie będzie, jak nie wymienię żadnego imienia. Musze być fair.
8. Jaki jest twój ulubiony sport? 
Kto powiedział, że lubię sporty? Jeśli już, to lubię grać w nogę :)
9. Jaki jest twój kolor oczu? 
Piwny, ale ja bym go tak nie nazwała. Zazwyczaj jest żółty, ale często zielony, zwłaszcza, gdy płaczę. Rzadko kiedy wpada w brąz.
10. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? 
Zima? Wiosna? Jesień? Na pewno nie lato.
11. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz? 
Rock/Pop :D

11 komentarzy:

  1. Jeeeaaa pierwsza :) !! Prolog i Epilog super <3 Czekam na rozdział <3
    Chciałam Ci podziękować za pisanie tak pięknego opowiadania ,że kiedy go czytałam na mojej twarzy pojawiał się szeroki uśmiech lub łzy <3
    DZIĘKUJĘ <3 !!!
    @NataliaHampel

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo biedna Julia :'( mam nadzieję że Harry pomoże jej z tego wyjść, no nie tylko on reszta też, ale on najbardziej <3
    Ps. Już sie nie mogę doczekać pierwszego rozdziału *.*, do następnego x.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ukochana melodia!!.<3333
    Epilog jest mistrzowski! Tak samo jak prolog. Tylko bić pokłony mała! :*
    CUDOWNY!
    Nie mogę się doczekać rozdziału! Przeczytam go dopiero po świętach niestety! ;(
    no chyba, że będziesz taka kochana..i jakimś cuudem wstawisz w piątek? <3. XD
    Pozdro siostro. XD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super zwiastun! :) dzięki WIELKIE że piszesz :* mimo niedociągnięć (których nie widzę! no zabij mnie, ale ich nie zauważam...) jest świetny! ♥ nie mogę się doczekać kontynuacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny epilog i prolog. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lol . Dumna jestem z Julki, że jeszcze żyje i sie nie zabiła ja to bym sie załamała . Czekam . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszytsko super
    nie mogę się doczekać kolejnej części

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Cię. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham cię za to! ♥ nie mogę się już doczekać. szkoda że ostatnia część ma tak mało rozdziałów. przywiązałam się. ♥
    @SpeedwayoweLove

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaczę :') To było...brak mi słów. Wiesz czego się boję? Że w tej 3 części nadal nie będzie szczęśliwa :'( Że ktoś ją skrzywdzi :'( Nie chcę tego :(( Chciałabym aby nie miała już problemów, aby bracia się od niej "odwalili", aby wreszcie była szczęśliwa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku Kochanie.. to było piękne...
    Nie wiem co napisać dlatego napiszę tylko iż Ci dziękuję za to, że piszesz i oczywiście czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K