niedziela, 8 czerwca 2014

Liebster Award

Nominowała mnie: Agatta
Dziękuję za nominację

Zasady Liebster Award:  
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1.Jak długo interesujesz się 1D?
Od dwóch lat, ale roczny "staż" jako directionerka minął mi dopiero 18 kwietnia tego roku :)
2.Dlaczego postanowiłaś pisać opowiadanie?
Zainspirowało mnie życie i to, że rzadko kto pisze o haptofobii. Jest to interesujący temat. Pomysł wypłynął ze mnie też dlatego, że bardzo chciałam pokazać ludziom, że niektórzy zachowują się dziwnie, nie dlatego, że są idiotami. Chciałam pokazać jak to jest wiecznie się bać, jak to jest popełniać błędy i nie umieć ich naprawiać, jak to jest żyć z depresją. Sama przyznam, że wiele się nauczyłam pisząc opowiadanie takiego
typu. Pomysł miałam zaplanowany, ale niektóre sytuacje nie były do końca przemyślane, dzięki czemu musiałam się zastanawiać, jakby się wszystko potoczyło. Dochodziłam do niektórych wniosków razem z Julią, więc niektóre jej myśli, są też moimi. Na przykład: "Kiedyś role się odwrócą i ofiara stanie się oprawcą". Dzięki opowiadaniu zrozumiałam, że to, że sama jestem męczona w szkole, nie znaczy, że otem będę męczyła innych. Znaczy to, że jeśli przestanę być sobą lub przestanę reagować na to tak, jakbym reagowała normalnie i znieczulę się, zmienię się. Stanę się potworem bez uczuć, dlatego warto być tym, kim się jest. Piszę dalej to opowiadanie, bo czuję, że coś w nim jest. Pokochałam je całym sercem i wiele mnie nauczyło, mam nadzieję, że innych też. Nie chciałabym, aby ta historia została przeze mnie stworzona tylko dla mnie ":)

3.Ulubieniec z zespołu?
Wszystkich kocham! Ale chyba ciut faworyzuję Hazzę :)
4.Jakie jest twoje hobby?
Pisanie, śpiewanie, granie na instrumentach :)
5.Ile masz lat?
29 sierpnia skończę 15 :)
6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chcę spełniać marzenia młodych pisarzy i być wydawcą. Nie chcę być jak inni i zależy mi na tym, by czytać książki autorów z pierwszy raz słyszanym nazwiskiem, a następnie je wydawać :)
7.Do jakich fandomów należysz?
Tylko Directioner :)
8.Masz twittera?
Mam :)
9.Jakiej muzyki słuchasz?
Pop, rock :)
10.Masz rodzeństwo?
Mam
11.Ulubiona książka?
Dziewczyny z Hex Hall :)

Ponieważ czytam teraz mało blogów, nominuję każdego, kto pisze bloga i jest moim czytelnikiem :)

Pytania:
1. Najbardziej odległe odwiedzone przez Ciebie miejsce to...?
2. Ulubiony kolor?
3. Gdybyś miała owcę, jak byś ją nazwał/a?
4. Ulubiony smak chipsów? xd (sorry, brak pomysłów)
5. Imiona przyjaciół?
6. Jakiego jesteś wyznania religijnego?
7. Masz jakieś przezwisko w szkole? Jeśli tak, to jakie?
8. Dużo czytasz?
9. Od jak dawna piszesz?
10. Gdybyś mógł/mogła przez jeden dzień być którymś z chłopców 1D, to którym?
11. Ciastka vs. placki? xddd

1 komentarz:

  1. Chętnie bym na to odpowiedziała, ale własnie usuwam bloga i wszystko co z nim związane... Żegnaj, Angie :')

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon by S1K